Tom gaat Down Under DEEL 1 - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Tom Ruyter - WaarBenJij.nu Tom gaat Down Under DEEL 1 - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Tom Ruyter - WaarBenJij.nu

Tom gaat Down Under DEEL 1

Door: Tom Ruyter

Blijf op de hoogte en volg Tom

25 Februari 2014 | Nederland, Meppel

Beste webloglezers

zo als veel mensen meschien weten!!!!

dat ik met FLOWREIZEN met groep van 14 anderen mensen met autisme en 3 reisbegeleiders voor een 3 weken rondreis langs oostkust van australie ga reizen .

over 2 weken gaat dat gebeuren.

op 11 MAART

Zo weet ik al dat ik die dinsdagochtend om half1 vertrek richting Hong
Kong vanaf Schiphol.

Met Cathay Pacific met vluchtnummer CX270 naar Hong Kong via die overstap in Hong Kong (China) aankomst rond de klok van 07.00 uur in de ochtend van 12 maart ,(tijdverschil is + 7 uur vooruit in de tijd ) volgende vlucht ook met Cathay Pacific vluchtnummer CX139 is om 08,50 uur richting Sydney (Australië)
die aankomst is om 21.00 uur van woensdag 12 maart (tijdverschil is +10 vooruit in de tijd )

Dat komt er op neer dat ik rond 9 uur in de ochtend in de vertrekhal 3 mag staan van Schiphol
En daar komt nog eens 1 uur en 20 min rijden naar de luchthaven Schiphol
want dat is reistijd van Meppel naar Schiphol. De rekenaars onder jullie weten dan wel hoe laat ik op moet staan.

Ik verwacht dat iedereen van de voorjaarsvakantie aan genieten is nu

Op dit moment ben ik bezig om alle spullen voor mijn reis naar het zonnige Australië te verzamelen.

Groetjes Tom

  • 25 Februari 2014 - 18:40

    Fam. Ruijter Uit Wijhe:

    Hé, jij gaat ons wel heel lekker lang de ogen uitsteken met z'n lekker vooruitzicht!
    Succes met het verzamelen van al je spulletjes en het voorgenieten! Ons leedvermaak is dan dat je die ochtend wel heel vroeg op moet staan

  • 25 Februari 2014 - 19:38

    Nina:

    Klinkt goed Tom! Heel veel plezier met de voorbereidingen, het aftellen is begonnen!

  • 25 Februari 2014 - 22:21

    Wilma Arink:

    Hoi Tom,

    Wat een goed vooruitzicht! Veel plezier met de voorbereidingen, ik ben benieuwd naar je belevenissen en foto's.

    Groet,
    Wilma

  • 26 Februari 2014 - 14:06

    Yolanda :

    Klinkt erg goed allemaal Tom.
    Ik ben heel benieuwd naar al je verhalen.
    Succes met inpakken en voorbereiden!

  • 26 Februari 2014 - 17:52

    Margret Ruijter:

    Hoi Tom, 11 maart is al heel erg snel!. Spannend hoor zo ver weg. Maar ja, dat vind jij juist geweldig. En nu veel plezier beleven aan de voorbereidingen en weet dat ik je volg.

  • 01 Maart 2014 - 14:02

    Tine:

    Hoi Tom,
    Leuk om je weer te volgen op je vakantie. Wel een stuk vliegen, maar dat zal vast de moeite waard zijn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom

Actief sinds 20 Maart 2011
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 12730

Voorgaande reizen:

17 Februari 2020 - 26 Februari 2020

10 Dagen naar Florida

11 Maart 2014 - 01 April 2013

australie

16 September 2011 - 27 September 2011

Tom gaat naar Florida

Landen bezocht: