Sydney Opera House,Sydney Harbour Bridge - Reisverslag uit Sydney, Australië van Tom Ruyter - WaarBenJij.nu Sydney Opera House,Sydney Harbour Bridge - Reisverslag uit Sydney, Australië van Tom Ruyter - WaarBenJij.nu

Sydney Opera House,Sydney Harbour Bridge

Door: Tom Ruyter

Blijf op de hoogte en volg Tom

14 Maart 2014 | Australië, Sydney

beste vrienden en familie en lezers van deze weblog

Hierbij mij tweede reisverslag
ik wil ook al iedereen bedankt uit spreek voor de veel mooie mooie berichten die ik al ontvangen heb hier in Sydney

13 maart
Ik heb gisteren Sydney Opera House, en Sydney Harbour Bridge bezocht
en wat is dat zijn dat gave bouwerken
Wij hebben als groep ook tour door het Sydney Opera House daar heb zien daar daar wel 4 zalen zijn van heel klein zaal tot wel 2 keer zo groot als het grote CARRE in Amsterdam wel 2000 plaatsen

na de rondroute zijn in park gaan zitten en heb die mooi c1000vlag foto gemaakt .
later zijn ook met kleine groep de Sydney Harbour Bridge op gelopen en dat ding is hoog om een idee te geven die is 134 meter hoog dat nog hoger dan de dom toren in Utrecht !!!

na die die brug zijn afgelopen heb ook op een rondvaartschip een diner gehad en door de haven waar ook de opera house ligt en de ook onder Harbour Bridge onderdoor gevaren wat was dat een mooie moment

Na eten was al weer laat want om 20.00 uur wordt het al donker want dan is de zon al onder hier in Sydney

En zijn om 22.00 uur gaan slapen .

14 maart
Vandaag mochten de hele groep naar Bondi Beach

En hele mooi strand met een blauw zee

daar heb ook kaarten gekocht voor een 20 tal mensen .
Dus houd de komende week je brievenbus in de gaten meschien bij jij 1 van die geluksvogels die een kaartje krijgt uit Australia krijgt .

nu gaat die kaarten schijven ik zal morgen ochtend tussen 9 uur en 14 uur in de middag bij jullie in Nederland
een nieuwe update geven van de reis .

tot morgen

Tom

  • 14 Maart 2014 - 09:06

    Oud Reisgenoot Tom:

    Hallo Tom! Wat maken jullie mooie reizen! Onze Tom is net terug uit Curacao, hij heeft daar met dolfijnen gezwommen. Verder is hij nog vaker in Florida geweest, alleen moest ik het toen zonder mooi reisverslag doen. Ik wens je nog een hele fijne reis en we volgen je verslag. Daar doe je veel mensen een plezier mee.
    Groeten van Tom.

  • 14 Maart 2014 - 09:32

    Antin @ Ruta:

    Hé Tom, wat een belevenis weer! Mooi dat je alles zo met ons deelt! Veel plezier en geniet ze, we blijven je volgen! Groetjes Anton en Rita

  • 14 Maart 2014 - 09:45

    Jeanette :

    Wauw, Tom wat heb je al veel gezien!
    En de reis is nog maar net begonnen!
    Veel plezier.
    Groet uit de polder

  • 14 Maart 2014 - 10:10

    Tine:

    Hoi Tom,

    Je hebt al heel wat meegemaakt daar in Sydney. Wel een beetje jaloers hoor! Leuk om je verhalen te lezen.
    Groetjes uit Nibbik

  • 14 Maart 2014 - 12:04

    Vera En Jan:

    Hallo Tom. Wat ben jij een bofkont. Wat fijn dat je zo geniet. Nog veel plezier.

  • 14 Maart 2014 - 12:54

    Madeleine:

    Hi Tom!,

    Heel veel plezier in Australië! Ik kijk uit naar al je mooie foto's :D
    groetjes uit het hoge noorden

  • 14 Maart 2014 - 13:10

    Agnes Haga:

    geweldig Tom, Wat beleef jij wat.
    Geniet er maar lekker van ik ben benieuwd wat je nog meer gaat zien daar.

    Agnes

  • 14 Maart 2014 - 17:46

    José :

    Hoi Tom,

    Ik hoop wel dat papa en ik onze brievenbus ook in de gaten kunnen houden. Zo te horen heb je het prima naar je zin. Ben benieuwd naar je volgende verslag.
    groetjes . mama

  • 14 Maart 2014 - 18:19

    Jos En Elsbeth:

    Hey Tom

    Wat leuk om te volgen wat je allemaal al hebt meegemaakt
    en dan te bedenken dat dit nog maar het begin is.
    Nog veel plezier!!
    Groetjes van Jos en Elsbeth


  • 15 Maart 2014 - 19:07

    Kees:

    Hallo Tom,
    Meneer Elzinga vandaag nog even gesproken.
    Hij vond de foto met het spandoek prachtig.Ik moest ook de groeten doen.
    Veel plezier verder
    Papa

  • 16 Maart 2014 - 14:16

    Riekie:

    Hallo Tom,
    Ik had natuurlijk weer moeite om je site te vinden maar zoals je ziet is het gelukt.
    Vanaf nu kan ik je reis mooi volgen. Ik krijg door je verslag van alle mooie dingen wel zin om ook zo'n reis te boeken. Veel plezier en geniet maar volop.

    Groet Riekie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom

Actief sinds 20 Maart 2011
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 12729

Voorgaande reizen:

17 Februari 2020 - 26 Februari 2020

10 Dagen naar Florida

11 Maart 2014 - 01 April 2013

australie

16 September 2011 - 27 September 2011

Tom gaat naar Florida

Landen bezocht: