een Roadtrip van 1038 km in 3 dagen - Reisverslag uit Twin Waters, Australië van Tom Ruyter - WaarBenJij.nu een Roadtrip van 1038 km in 3 dagen - Reisverslag uit Twin Waters, Australië van Tom Ruyter - WaarBenJij.nu

een Roadtrip van 1038 km in 3 dagen

Door: Tom Ruyter

Blijf op de hoogte en volg Tom

17 Maart 2014 | Australië, Twin Waters

beste volgers


een update van de laaste 3 dagen waar vooral veel rijden

door berg gebied en en langs te zee van die super grote land ,

wel zo 1038 km en dat is lang zo lang
wel van utrecht naar madrid

en dat weet ik dat eindpunt cairns nog op zo 1.600 ligt van twin waters


zo zijn vandaag vandaag naar koala dierentuin geweest met groep en daar heb een paar al van op facebook gezet

en nu kan mooi nieuws vertellen dat ook samen met koala op foto ben geweest zijn naam was rodney dat een hele lieve en mooi koala .

in dat park waren ook ook skippy aanwezig met zijn vrienden maar daar vertel ik binnenkort meer over .


En in de middag naar de wereld stad brisbane gereden en daar heb wat leuke kado voor thuis gekocht .

en voor een paar anderen .

morgen gaan de groep naar de STEVE IRWIN dierentuin

en moet ook nu weer zeggen dat elke morgen over spoelt met leuke antwoorden die jullie sturen mij telefoon gaat helemaal op tilt want hij kan gewoon niet aan al die verhalen die jullie op deze weblog plaatsen bedankt daar voor .


groetjes

Tom

tot snel .








  • 17 Maart 2014 - 17:29

    José:

    Hoi lieve Tom,
    Wat maak jij weer veel mee zeg. Ik word er wel een beetje jaloers van. Ik was al weer nieuwschierig naar je nieuwe verslag. Schrijf maar gauw weer wat. Fijn dat je zo geniet.
    Kus mama

  • 17 Maart 2014 - 21:31

    Wilma :

    Hoi Tom,

    Wat een afstanden leggen jullie af. Het klinkt allemaal erg leuk. Jammer dat ik niet op Facebook zit, mis ik de foto's maar die bekijk ik dan wel als je terug bent!
    Hoe is het weer daar, in korte broek?
    Veel plezier maar weer.

    Groet Wilma

  • 18 Maart 2014 - 12:30

    Yolanda:

    Hey Tom.
    Je reis klinkt echt super tot nu toe!
    Die koala's zien er echt super schattig uit!
    Zijn ze net zo zacht als ze lijken?
    Heel veel plezier nog daar!
    Ik kijk alweer uit naar je volgende verslag!
    Liefs Yolanda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom

Actief sinds 20 Maart 2011
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 12723

Voorgaande reizen:

17 Februari 2020 - 26 Februari 2020

10 Dagen naar Florida

11 Maart 2014 - 01 April 2013

australie

16 September 2011 - 27 September 2011

Tom gaat naar Florida

Landen bezocht: