Kan iemand vertellen waar het .... - Reisverslag uit Biloela, Australië van Tom Ruyter - WaarBenJij.nu Kan iemand vertellen waar het .... - Reisverslag uit Biloela, Australië van Tom Ruyter - WaarBenJij.nu

Kan iemand vertellen waar het ....

Door: Tom Ruyter

Blijf op de hoogte en volg Tom

27 Maart 2014 | Australië, Biloela

hoi beste Lezers

mij reis gaat weer verder, op weg naar Biloela
Een plaats zo 382 km verder op van Fraser Island .

en waar kom je uit een plaats midden op plattenland nog rustig dan de fevoland met zijn kleine dorpjes . daar aan gekomen werd vertel wij zij er nog niet dan nog 35 kilometer over een gravel road naar een boerderij dat zou ons hotel zijn.

daar gekomen ff kijken of er WIFI is en ja wel hoor . NIKS vindt mij telefoon en daar boven op ook nog niet eens een telefoonsignaal .
staat je dan met koffer op los zand en een koffer vies .
en kom je ook nog achter dan helemaal geen gas is en dat alleen maar vuur en klein beetje stroom .
en de hotel kamer was 2x2meter en ook nog 2 stappelbedden.

doen hadden wij lunch met brood een eitje en spek .
die middag zijn gaan lassowerpen was best lastig was .
iets ver op was een schiethok en daar lag een dubbelloops shotgun klaar om met kleiduiven oefening 5 keer een schijf uit lucht te knallen alleen wanneer DINGO riep das was die vos waar over vertelde ging die schijf de lucht in . ik had 1 keer raak .

doen kwam mij mooiste moment van de dag .
wij mocht een kooi van 10 meter omtrek een geit gaan vangen met 3 mensen in groepjes .
nu ben echt blij dat uit een boerenfamilie kom en niet bang voor de dieren .
want binnen 18. sec hadden uit groep van 15 geiten er 1 uit gehaald in een ander hok gestaan. er waren 3 vandie de hokken waar ze in mochten .
en was een ander team iemand van zat daar in en die is een dochter van een echt boer met koeien .
die dacht wel die doet dat wel ff in 15 sec .
maar nee zij echt bang voor dieren en mooiste komt nog ze zat niet op te letten .
wordt zij een geit die door rennen door de kooi geen uit weg zag vol van achter geraakt met zijn horens in haar rug en die maak een duikling van heb mij daar . was gewoon super grappig dat haar net over komt .

avond groot feest met groep jongeren van mij leeftijd meer meiden dan jongens allemaal backpackters en bull rijden met zo kussen je ken dat wel de grootste lol.
die daar werkt voor geld het een boerderij 3400 HA .

de volgende dag vroeg op . want stond op het progamma een rit van houd je vast van 596 kilometer op 1 dag om naar volgende hotel te rijden .

groeten voor nu

tot morgen

Tom

volgende

• 27 Maart 2014 - 18:05

Kees:

Hallo Tom,
    Mooi dat je van alles beleeft zo. Een geit vangen lijkt mij ook wel leuk werk.
    Hebben jullie hem na het vangen ook op de barbecue gelegd ?
    Heel veel plezier nog de komende dagen en tot zondag.
    groetjes papa

• 27 Maart 2014 - 22:30

Wilma:

Hoi Tom,

Jeetje lees net bij Kees tot zondag dus dat betekent dat je al weer bijna terugkomt. Time files when you are having fun! Je hebt wel veel meegemaakt en gezien deze vakantie.
    Geniet nog van je laatste dagen en een goede terugreis.

Groet Wilma

• 27 Maart 2014 - 22:44

Vera En Jan:

Ha Tom. Wat een avontuur man. Geniet nog er nog even van. Veel plezier nog. Vera en jan.