Aankomt Sydney en jetleg verder !!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Tom Ruyter - WaarBenJij.nu Aankomt Sydney en jetleg verder !!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Tom Ruyter - WaarBenJij.nu

Aankomt Sydney en jetleg verder !!!

Door: Tom Ruyter

Blijf op de hoogte en volg Tom

12 Maart 2014 | Australië, Sydney

hoi webloglezers

Hier voor het eerst een vlog van uit SYDNEY Australia

na reisdag van 31 uur ga ik tot nu mij bed op zoeken


begon op dinsdag 11 maart om 7.15 uur dat mijn vader zijn auto van de oprit reed met mij er in en mij reistas

en nu 31 uur later ben ik dit bericht aan het typen aan jullie lezers

het was hele mooi begin van een vlucht van 11uur van af de Zwanenburgbaan via zaandam over friesland naar groningen en verdoor naar Sint-Petersburg en moskou en nog door China aan te komen op hongkong

op hongkong aan gekomen had wij 2.30 uur om naar anderen kant van de vliegveld geland te zijn gate 68 en vertrekken op gate 66 maar moet nog hele vliiegveld door naar de gate te komen en controle

om nog 8 uur te vlieg naar het mooie SYDNEY te vliegen

daar nu aan gekomen

ga nu slapen volgt er binnenkort een een verslag over de stad .


groetjes Tom

en iedereen voor

cheers mate


  • 12 Maart 2014 - 15:31

    Jessica:

    Hoi Tom.

    Fijn dat het een mooie reis is geweest. En gelukkig goed aangekomen.
    Ik kijk uit naar je avonturen.

    Groet Jessica

  • 12 Maart 2014 - 21:54

    Wilma :

    Hoi Tom,

    Wow dat is een hele reis, slaap lekker en ik ben benieuwd naar je verhalen.

    Groet, Wilma

  • 13 Maart 2014 - 08:57

    Geraldien:

    Slaap lekker voor nu, en heel veel plezier de komende drie weken.

    Groeten van Geraldien

  • 14 Maart 2014 - 18:22

    Jos En Elsbeth:

    Hey Tom

    Dat was wel een hele lange reis!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom

Actief sinds 20 Maart 2011
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 12748

Voorgaande reizen:

17 Februari 2020 - 26 Februari 2020

10 Dagen naar Florida

11 Maart 2014 - 01 April 2013

australie

16 September 2011 - 27 September 2011

Tom gaat naar Florida

Landen bezocht: