72 uur zonder internet Deel 1 - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Tom Ruyter - WaarBenJij.nu 72 uur zonder internet Deel 1 - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Tom Ruyter - WaarBenJij.nu

72 uur zonder internet Deel 1

Door: Tom Ruyter

Blijf op de hoogte en volg Tom

23 Maart 2014 | Australië, Airlie Beach

Hoi weblog lezers

De laaste dagen had geen toegang het Internet omdat overal moet betalen en was ook nog zo10 euro per uur en ik ook in outback was waar niet eens telefoon signaal en in de bergen ook niet

Wat heb ik de laaste dagen gedaan na mij laatste weblog

Das best veel in de 5 dagen die nu weer om zijn na dat jullie hebben achter gelaten in Twin Waters bij Sunshine Coast

De dag zijn wij naar de Australia Zoo geweest ook wel bekend omdat de eigenaar Steve Irwin was

En dierentuin vol met alligators en rode kangoeroes en dieren die alleen en ook de koala en nog dieren die alleen hier voor komen en niet in Europa zekers niet in Nederland. Avonds uit eten in hotel

Na uit hotel in Twin Waters wat al 4 en half ster had , ging wij naar Fraser Island dat een oppervlakte van 120 km lang en op zijn breedst 25 km .
Op het vaste land was de hotel incheckbalie daar aankomen werd vertelt dat aan onze tassen labels moeten doen en dat later in hotelkamer werden gezet door het personeel van het hotel het kingfisher .
De rest van de middag heb in 5 sterren hotel in Zwembad gezwommen rond avond was onbeperkt eten wat op kom en later ook nog 6 soorten ijs .
Om 6 uur in ochtend stond leiding voor de deur om Vroeg moesten ontbijten om dat trip op eiland stond te wachten met 4x4 vrachtwagen/bus hoe die trip was vertelt ik morgen in Deel 2

Morgen komt dus deel 2

Tot morgen
Lezers

Tom

• 23 Maart 2014 - 15:02

Wilma:

Hoi Tom,

Is Steve Irwin die man die door een krokodil is opgegeten? Het klinkt allemaal wel erg leuk wat je meemaakt en die temperatuur van 25 graden is ook wel jaloersmakend!

Groet Wilma

• 23 Maart 2014 - 15:02

José:

Hoi Tom,
    Fijn om weer wat van je te horen. 5 dagen voelt dan best lang. Gelukkig heb je het goed naar je zin.
    Geniet er nog maar goed van.
    Mama

• 23 Maart 2014 - 20:34

Ina :

Hoi Tom,
    Wat heerlijk allemaal. Vooral dat hotel, Wow dat is geen straf...
    Genieten zo te horen daar!
    Nog veel plezier en goede reis en houd ons op de hoogte.
    Gr.: Ina

• 23 Maart 2014 - 20:44

Papa:

Hallo Tom,
    Mooi dat jullie allemaal leuke dingen doen. Geniet er maar van.
    6 soorten ijs dat lijkt mij ook wel wat. Waarschijnlijk doen wij gewoon een bakje yogurt vanavond.
    Heel veel plezier nog de komende dagen.
    Papa

• 24 Maart 2014 - 10:29

Geraldien:

Wow Tom, wat beleef jij gave dingen.
    Ik ben erg benieuwd hoe je trip op het eiland is geweest, maar dat lees ik morgen wel weer.
    Nog heel veel plezier daar down under.
    Groetjes Geraldien