3000km en ook nog 72 uur zonder internet!!! - Reisverslag uit Townsville, Australië van Tom Ruyter - WaarBenJij.nu 3000km en ook nog 72 uur zonder internet!!! - Reisverslag uit Townsville, Australië van Tom Ruyter - WaarBenJij.nu

3000km en ook nog 72 uur zonder internet!!!

Door: Tom Ruyter

Blijf op de hoogte en volg Tom

25 Maart 2014 | Australië, Townsville

beste vrienden en familie en lezers

ik heb nu echt een goede internet verbinding waar door en nu ook een groot en lang verhaal zal volgen om te lezen wat laaste week gebeurd is en dat is veel .

ik vorige verhaal was ik gestop met tour die ging maken op Fraser Island
met een 4x4 dat werd een tour om echt niet meer te vergeten .

wij komen met het reisgezelschap aan bij de 4x4 was echt een vrachtwagen met een businrichting mooi aan gekeeld met goed stoelen en met riemen (wij denken waarom riemen) en er werd gezegd door de meneer van de tour niet op de achterstrij gaan zitten dus ook maar niet gedaan en doe je riem om allemaal vroeg hij wij dat gedaan .
hij was nog geen 5 minuten onderweg komen bij zachte zandweg met hellinghoek van meer dan 12 % naar beneden en ja wel hoor die vrachwagen ging stel naar beneden en ging van links naar rechts naar boven naar beneden als dat maar goed gaat en ging daarna nog zo 25 minuten door om bij Lake Mckenzie te komen wat dit als uitzicht had
te op www.youtube.com/watch?v=TYxJ33pedlc en weet pas echt goed dat je op de wereld moet passen want dit is 1 van 10 witte strand van de wereld is .
daar mochten een uur zwemmen en toen weer de bus in naar volgende plek maar eerst tot nog ff weer over de zandweg en zelfde verhaal op stoel zitten was nog hele tour op zicht .

doe kwam aan mij een een regenwoud met mooiste plant en bloem en vogels
Wat allleen ken van burgers zoo in arnhem maar dan in een gebouw .

daar was gewoon in de openlucht .
daar hebben een 40 minuten toer gemaakt en later in open veld zag ook nog DINGO(onthoud die naam) een kruising dus een vos en hond maar waren wel wilde dieren !!!!

doe gingen bus . door voor een lunch en dat was bij het anderen 5 star resort van het eiland want er zij maar 2 hotels op het eiland .

waar rustig 2 platen met eten konden pakken gratis .
doen gingen door naar de strandweg van het eiland en vrachtauto ging daar met 80 km over heen.
en ook nog landingstrip voor kleine vliegtuigen dat zelfde strand nog 30 meter daar tussen .
en op dat strand ligt schip dat 1836 aan de grond gelopen is .
en bekend is van foto's

Avond zijn in resort gaan eten en dat niet normaal met eten zo veel dat echt op kan en ijs wel 6 smaken en echt 6 keer als je wou .
iemand van groep had van elke smaak in 3 keer bollen in zijn schaal gedaan .

later nog avondwandeling over het strand want volgende morgen zou er zo al vertelde keer om 6 uur in ochtend om de deur geklopt om op te staan en ontbijt .
omdat boot naar het vaste land om 8 uur ging .
en dat een lang reisdag zou worden van zo 475km
waar toen uit kwam met de groep vertel ik morgen .

maar zullen jullie lezers zeker bevallen .

groetjes Tom

• 25 Maart 2014 - 14:28

Dominique:

Hey Tom,
    Wat klinkt dat geweldig allemaal zeg!
    Ik geniet enorm van je verhalen en foto's op Facebook.
    Ben erg nieuwsgierig naar wat je nog meer gaat doen!
    Geniet er nog van!
    Liefs Dominique

• 25 Maart 2014 - 14:28

Dominique:

Hey Tom,
    Wat klinkt dat geweldig allemaal zeg!
    Ik geniet enorm van je verhalen en foto's op Facebook.
    Ben erg nieuwsgierig naar wat je nog meer gaat doen!
    Geniet er nog van!
    Liefs Dominique

• 25 Maart 2014 - 16:33

José:

Hoi Tom,

Geloof dat jij straks wel een boek kan schrijven over je vakantie. Wat maak jij veel en ook leuke dngen mee.
    Ben benieuwd naar alle foto's die we nog niet gezien hebben.

groetjes mama

• 25 Maart 2014 - 18:02

Tine:

Prachtig daar. Ik dacht al, waneer stuurt Tom eens een link naar een mooie website om wat rond te kijken. Inderdaad heel gaaf daar op Fraser Island. Zorg er wel voor dat je niet te veel eet in al die luxe hotels, straks moet je nog extra gaan betalen in het vliegtuig, haha.

• 25 Maart 2014 - 22:20

Jos:

Hoi Tom,

Wat een avonturen beleef jij. Ik krijg helemaal zin om zelf naar Australië te vertrekken. Nog heel veel plezier toegewenst. Maar zo te lezen gaat dat wel lukken.

• 26 Maart 2014 - 16:20

Jessica:

Hoi Tom,

Ik zie het helemaal voor me door je verhalen hier op deze blog.. Fijn dat we dit avontuur met je mee kunnen beleven op deze manier en wat een fantastische dingen maak je mee. Geniet er van!

Groet Jessica