Busch garden in tampa - Reisverslag uit Saint Petersburg, Verenigde Staten van Tom Ruyter - WaarBenJij.nu Busch garden in tampa - Reisverslag uit Saint Petersburg, Verenigde Staten van Tom Ruyter - WaarBenJij.nu

Busch garden in tampa

Door: tominflorida

Blijf op de hoogte en volg Tom

20 September 2011 | Verenigde Staten, Saint Petersburg

Hallo Nederland 

Hier bericht uit de mooi plaats St. Pete Beach 

Ik van het nieuws uit nederland gelezen lees meisje dood in den haag moet gekker worden 

Vandaag een berichtje over hoe Busch garden was .

Dat was  mooi park dat beetje leek op  walbi  world en klein beetje beekse bergen samen  

Vandaag veel gezien waar onder 4 achtbaan  waar onder deze  http://www.youtube.com/watch?v=uzGxsjuq1JM&sns=em  dit is kumba daar wel 3 keer in geweest . 
http://www.youtube.com/watch?v=syvwZRdazKQ&sns=em deze houten 2 keer 
En deze 1 keer  maar echt stoere mensen kijk naar het film want hij is heftig 
http://www.youtube.com/watch?v=XbsbWKBUhaY&sns=em 
En nog deze http://www.youtube.com/watch?v=Cw-kjorClws&sns=em 

Verder was doen wel goed klaar mee .

Hier een berichtje voor volgens van Tom 

Hallo pappa hennie  en mama betsy en Suzanne en machiel 
Ik vind de reis heel gezellig , en ik vind het heel warm . 
Zo als jullie weten ben al naar seaworld geweest en vond ik het heel leuk om dat ik kraker ben geweest omdat ik hem groot en snel vond gaan , ik vond de orka show ook leuk ik heb er zelfs foto's van gemaakt en ik en Thomas zaten om rijen om NAT te worden gelukkig ben ik droog gebleven , om dat ik niet dicht bi j zat . 
Ik vond de dag naar disney world  gaaf omdat , ik in space moatian  geweest ben , hij zo gaaf omdat ik door het donker ging en allemaal stertjes heb gezien . 
Ik vond lichtjesoptocht ook mooi  omdat zo veel lichtjes van verschillende kleurtjes , later heb ik mooi kasteel zien met mooi lichtjes en vuurwerk vond ik super gaaf , 

Van daar Busch garden geweest 

Ik ben wel in 3 achtbaan geweest  van 1 wel 4 keer ben in geweest  omdat over de kop ging . En houten achtbaan wel 2 keer en 1 keer onder baan gehangen die ook over de kop  . 

Nu gaan ik slapen 

Groette Tom Tom 


(Wat boven staat heb samen met Tom op geschreven ) 

Dat wel voor vandaag 

Ik ga slapen 

Morgen weer een reisdag naar fort myers 

Groetjes Thomas (Tom ) 


  • 21 September 2011 - 06:01

    Ina:

    mooi klinkt het. Lekker warm dus,
    beter dan hier (kil) Wij verlangen hier naar de zon! veel plezier, hoor

  • 21 September 2011 - 06:40

    Anton En Rita:

    Hé Tom en Thomas,

    Niet téveel van die mooie verhalen schrijven anders vluchten we allemaal uit Nederland.
    Jullie hebben het fantastisch voor mekaar lijkt me.
    Heel veel plezier verder,

  • 21 September 2011 - 07:15

    Betsy Schilders:

    Hallo Thomas en Tom. Ik denk dat dit nu al de gaafste reis van jullie leven is! En je bent pas op de helft.
    Onze dag hier was vanmorgen anders: ik ben jarig en toen stonden Henny, Machiel en Jolein om 7 uur mij wakker te zingen. En toen cadeautjes natuurlijk. Ik ga straks naar de bakker voor appeltaart en TOMpoezen. Ik denk dus veel aan jullie. Ik hoop dat jullie nog 6 dagen feest hebben! Groetjes, Betsy

  • 21 September 2011 - 07:29

    Luuk:

    Hey Tom,

    Mulisch mag wel is op gaan passen jij typt elke dag wonderbaarlijke stukjes vak literatuur! Ga zo door en geniet ervan, mij heb je in ieder geval elke ochtend nog jaloers gemaakt ;)!

  • 21 September 2011 - 07:36

    Madeleine:

    Heey Tom!
    Klinkt allemaal weer heel leuk.
    Dat je nog niet misselijk bent van al die achtbanen!!
    Ik word al misselijk als ik er aan denk....

    Veel plezier in Fort Myers.
    groetjes Madeleine

  • 21 September 2011 - 08:59

    Jos:

    Hoi Tom,
    Zo te lezen heb jij een fantastische tijd daar in Amerika. Geniet ervan. Groetjes Jos

  • 21 September 2011 - 11:28

    Vul Hier Je Naam In.:

    Ha tom fijn dat het zo leuk hebt ik ben een beetje jaloers. Ik geniet met je moeder van het wandelen groetjes van agnes tonnie , riekie, jan en william. Agnes

  • 21 September 2011 - 13:39

    Tine:

    Hoi Tom,

    Ik heb de filmpjes van die heftige achtbanen even bekeken. Net of je er zelf ook in zat. Vooral die ene, waarop het karretje bovenaan stil staat en dan met een gang naar beneden raast. Hebben jullie ook zitten gillen (of is dat alleen iets voor meisjes!!!).
    Een rustige reisdag naar Fort Myers is ook wel even lekker denk ik.
    Tot morgen.
    Groetjes,
    Tine Hilhorst

  • 21 September 2011 - 16:45

    Johan:

    Hoi Tom,

    Mooi om te lezen dat jij de daar wel vermaakt. Geniet ervan.

    Wij missen jou nog niet hoor in de C1000.

    Groeten Johan

  • 21 September 2011 - 21:06

    Jan En Vera:

    Ha Tom
    Niet misselijk geworden in de achtbanen?
    Dat is echt niet iets voor ons,wij zouden er doodziek van worden.
    Wat een enorm groot winkelcentrum, maar natuurlijk toch waardeloos...geen c 1000!

  • 22 September 2011 - 10:23

    He Tom En Tom!:

    Lees vandaag pas jullie verslagen. Jeetje, nog een theme-park met achtbanen! Ik zie Tom al helemaal gaan! Hou jij ook zo van achtbanen? Leuk dat Tom ook andere foto's heeft gemaakt, normaal maakt ie alleen maar fotos van de zon :)!

    Wat vond jij het leukste van het park?

    kuskus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Saint Petersburg

Tom gaat naar Florida

Recente Reisverslagen:

27 September 2011

heeft even geduurd ; hier dan het laatse verslag

23 September 2011

Sunibel eiland

21 September 2011

De reis naar fort myers

20 September 2011

Busch garden in tampa

19 September 2011

Reisdag naar het strand
Tom

Actief sinds 20 Maart 2011
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 12780

Voorgaande reizen:

17 Februari 2020 - 26 Februari 2020

10 Dagen naar Florida

11 Maart 2014 - 01 April 2013

australie

16 September 2011 - 27 September 2011

Tom gaat naar Florida

Landen bezocht: