Reisdag naar het strand - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Tom Ruyter - WaarBenJij.nu Reisdag naar het strand - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Tom Ruyter - WaarBenJij.nu

Reisdag naar het strand

Door: tominflorida

Blijf op de hoogte en volg Tom

19 September 2011 | Verenigde Staten, Orlando

 Hallo allemaal 

Daar in het koud Nederland met je slechte weer  hahaha 

Ik eerst nog wat dingen recht zetten na het verhaal van gisteren over Disney 
Want heeft niet 15 kwartier geregend maar 15 minuten

 En voor 3 mensen heb een  straks Kado  en naar 14 mensen heb kaart gestuurd vandaag   en Kado's die zijn voor mensen in hun voornaam  een i hebben 

Verhaal vandaag gaat over shoppen en de reis naar St. Petersburg Beach 

Dag 4  

Vandaag was een reisdag van orlando naar St. Petersburg Beach 
Onderweg zijn nog gestopt bij de florida mall  
Dat is een overdek winkelcentrum van Total retail floor area van 1,849,000 sq ft (171,800 m2). En mensen  dat niet mis er was zelfs een foodcorner met wel 16 verschillen eettenten ik wel foto straks van terug in Nederland .
dan komt laaste verslag alle foto van de vakantie.
 En totaal waren er 250 winkel waar onder een apple store en M&M winkel met alleen M&M spullen en nog een smaak  M&M kokos mee gekregen (vraag voor mij chef kan je ook krijgen in het van  Dc in raalte of Elst ) 
Na shoppen zijn wij door reis naar St. Petersburg (nee niet in Rusland) Maar Florida. 
 Een reis van goede 2 uur  En was 108  Miles totaal,  en tot goed voor 173 km 

Wij waren om 18.00 uur in het  hotel  wat pal  aan golf van Mexico ligt 
In tuin van hotel is nog een mooi zwembad en met  honderd stappen staat in zee 
Om zie moet op Google Maps kijken met  tekst : 6200 golf blvd  st pete beach 
 
Hier nog berichtje voor  de volgens van Tom schilders 

Tom heeft super na zijn zin  hij slaapt de hele vakantie bij mij op de kamer en vind super gezellig  
Vandaag heeft in shopping mall bij de disney  winkel die zat daar ook.
 een blauw vliegtuig met mickey mouse er op die met zijn  propeller koud lucht blaast als hem aan zet . gekocht 
Aan gekomen in hotel is Tom eerst met mij en de groep gaan drinken een welkoms drankje  in de  hotel strand bar later ben ga zwemmen is het zwembad en Tom is naar de zee gelopen om te wachten op zonsondergang .
Maar doen bij ging eten is even weer even strand om maar zonsondergang te kijken doe zal in zo mooi grote strandstoel  ik zal er nog foto van maken. had Tom ook belooft .

Doe zijn nog uit eten geweest en heeft toen budweizer   Gedronken en heeft spaghetti bolognese gegeten  . 

En  dat altijd superleuk  als hem kan verteld morgenochtend dat weer een  bericht uit Nederland voor hem is . En elke ochtend is de vraag om 07.10 als ik zie als er bericht voor  hem is . Wat mama nu aan het doen ??? 
P.'s  Tom ligt al nu mooi 30 minuten te slapen als die allemaal zo typ .


Dat was voor deze dag tot morgen dan naar Busch Gardens benieuwd wat dat word 

Nu gaat ik slapen. Tot morgen 13.00 uur dan kan verhaaltje weer lezen  julie gestuurd hebben 

Groeten Thomas (Tom)  

  • 20 September 2011 - 06:44

    Mama:

    Hoi Tom, Nog snel even een berichtje voor ik weg ga. Ik zie het al, je zit wel te genieten daar van het mooie weer, terwijl wij hier in de regen en kou zitten.
    En, smaakt de kokos M&M lekker?
    Heb je al in de zee gezwommen?

    groetjes mama

  • 20 September 2011 - 07:13

    Dominique:

    Hey Tom,
    Ik lees nog elke dag met veel plezier je verhalen. Was het een beetje vol te houden de reis? Echt superleuk dat je je blog elke dag bijhoudt en ik wacht vol spanning op je volgende verhalen.

  • 20 September 2011 - 07:20

    Vera En Jan:

    Hallo Tom en Tom en de rest.
    Wat is het toch mooi om steeds te lezen dat jij en de rest het zo leuk hebben.
    Ga vooral zo door!
    Groeten Vera en Jan.

  • 20 September 2011 - 07:42

    Luuk:

    Ik verander mijn naam naar Luik hoor als ik dan wel een cadeau krijg!

  • 20 September 2011 - 08:43

    Betsy Schilders:

    Hallo Thomas en Tom.
    Dankzij jouw verslagen weten wij ook hoe onze Tom het heeft en we zijn er erg blij mee.
    Wij staan 's morgens vroeg op en ontbijten, daarna naar school en werk. Er staat een webcam op het strand bij jullie en zo kunnen wij ook live zien hoe mooi het daar is! We zien mooie branding, vliegers en hangmatten. Ik hoop dat onze Tom niet alleen foto's maakt van de zonsondergang, haha!
    Bye bye, Betsy

  • 20 September 2011 - 08:52

    Els:

    Voortaan ga ik als Eis door het leven !!! JAAH Cadeautjes !!!

  • 20 September 2011 - 09:15

    Madeleine:

    Hey Tom!
    Die M&M winkels zijn groot he? Ik vind het zelf zo leuk omdat alle M&M's op kleur gesorteerd zijn. De kokos M&M heb ik nog nooit geproefd. Maar misschien hadden ze die jaren terug nog niet.

    Het is hier inderdaad niet zulk mooi weer als daar, maar ik heb gelukkig geen regen gehad. Het is alleen wel frisjes.
    Heb je nog een beetje kunnen winkelen en dingen bekijken? Die Malls zijn zo enorm, je kan daar wel de hele week rondlopen.
    Leuk trouwens dat je steeds de zelfde roommate hebt. Dat maakt het wel gezellig. En je kan zijn naam ook niet vergeten. :D
    Veel plezier, en ik lees je volgende verhaal snel weer!

    groetjes


  • 20 September 2011 - 09:37

    Tine:

    Hoi Tom,

    Ja alles is groot, groot, groot in Amerika. Dat zul je ondertussen wel gemerkt hebben. Heerlijk om je dagverhalen te lezen. Nog even op Google maps gekeken, zag gelukkig geen haaien voor de kust zwemmen, haha. Ziet er echt schitterend uit daar aan de kust. Jaloers??? (een beetje wel!). Je hebt het over M&M,maar jullie zijn dan T&T. Tot horens, veel plezier.
    Groeten,
    Tine Hilhorst

  • 20 September 2011 - 14:46

    Elsbeth:

    Hey Tom,
    Ja...ik doe ook mee, als ik kans maak op een cadeutje ga ik voortaan, voor jou, door het leven als Liesbeth ;-)
    En wat leuk om jou iedere dag zo te kunnen volgen.
    Wat die m&m's betreft, het is maar goed dat ik niet mee ben want ik zou me niet in kunnen houden.
    Groetjes Elsbeth

  • 20 September 2011 - 17:09

    Anton En Rita:

    Hoi Tom, wat zit je ons lekker jaloers te maken met je mooie weer, leuke pretparken, heerlijk snoep en een mooie zonsondergang. Hier heb ik net de verwarming aangezet. Wat prachtig dat je een leuk reismaatje heb en wens je nog heel veel plezier samen! Groetjes!!

  • 20 September 2011 - 17:37

    Papa:

    Hallo Tom , Mooi dat je het goed naar je zin heb. Gisteren Meneer Elzinga nog even gesproken. Ik moest je de groeten doen.

  • 20 September 2011 - 19:44

    :

    He Tom en Tom!

    Sohee wat een grote mall zeg als ik jullie mag geloven! en lachen zeg zo'n M&M winkel.
    Als ik je verslag lees over mijn broer dan zie ik hem helemaal zitten, biertje, pasta bolognese, draaidingen, zonsondergang. Allemaal erg herkenbaar! grappig zeg.

    Welterusten en tot morgen weer!!!

    kuskus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Orlando

Tom gaat naar Florida

Recente Reisverslagen:

27 September 2011

heeft even geduurd ; hier dan het laatse verslag

23 September 2011

Sunibel eiland

21 September 2011

De reis naar fort myers

20 September 2011

Busch garden in tampa

19 September 2011

Reisdag naar het strand
Tom

Actief sinds 20 Maart 2011
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 12775

Voorgaande reizen:

17 Februari 2020 - 26 Februari 2020

10 Dagen naar Florida

11 Maart 2014 - 01 April 2013

australie

16 September 2011 - 27 September 2011

Tom gaat naar Florida

Landen bezocht: