Sunibel eiland - Reisverslag uit Fort Myers Beach, Verenigde Staten van Tom Ruyter - WaarBenJij.nu Sunibel eiland - Reisverslag uit Fort Myers Beach, Verenigde Staten van Tom Ruyter - WaarBenJij.nu

Sunibel eiland

Door: tominflorida

Blijf op de hoogte en volg Tom

23 September 2011 | Verenigde Staten, Fort Myers Beach

Hallo Nederland. 
Sorry dat vanochtend niet is aan gekomen was in slaap gevallen 
Hoe is  met weer daar. Ik hoor  er niks over 


En benieuwd of mij collega Iris. 
 de karton ballen op werk nog goed maakt of als ik terug dat een hele berg papier staat te wachten wat niet kwijt kon , voor mij 
En met Kimberly mij overbuurvrouw of als met post goed gaat . 

Vandaag zijn wij met groep van 12 naar sunibel   Eiland  geweest en was best groot voor een  eiland. Ik dat wel de zo groot was als alle wadden eiland bij elkaar en twee keer zo groot . 
 we zijn eerst door stuk moeras geweest  dat weg had  van een stukje weerribben in een info centrum had levende schelpen en schildpadden 

Later nog gaan eten het eiland gegeten 

En nog wezen zwemmen in de golf van Mexico 

En een boottocht met een zonondergang met dofijnen kijken wij hebben ze gezien en heb ze ook op film , 
Dat was wel een beetje voor vandaag 

Vandaag naar de naar mooi moeras van Florida  met zo powerboot door heen en dan door naar Miami 

Dan krijg je weer een verslag hoe dat was . 

Groetjes Thomas (Tom) 

Tom schilder heeft van ook een mooi dag gehad hij heeft zijn zonsondergang gezien en ook de dolfijnen. 
En twee keer pasta gegeten  
 ,   

  • 23 September 2011 - 09:22

    Els( Eis):

    Heey Tom,

    Klinkt super allemaal zeg, word steeds steeds jaloerser op mijn kamertje in Venlo!!
    Veel plezier
    ps: heb je de dolfijn flipper ook gezien??

  • 23 September 2011 - 09:36

    Betsy Schilders:

    Hello Thomas en Tom,
    Je zult inderdaad wel een keer slaap tekort komen op zo'n reis. Jullie zien en doen ook zoveel. Het is ook iedere keer weer al je spullen inpakken en dan weer naar het volgende hotel. Volgende week thuis maar goed uitrusten. Nu nog een paar dagen genieten van Florida.
    In Miami zit je aan de oostkust. Onze Tom zal daar de zon wel op zien komen boven de horizon.
    Het is hier in Noord Brabant rustig weer, 16-17 graden, half bewolkt.
    Bye Bye,
    Betsy


  • 23 September 2011 - 10:34

    Marjon:

    Hallo Tom,

    Volgens mij heb je het prima naar je zin. Leuke vakantie verhalen en veel plezier nog.

    Gr. Marjon

  • 23 September 2011 - 13:02

    Mama:

    Hoi Tom,

    Ik miste inderdaad vanochtend je reisverslag. Ben inmiddels al helemaal gewend om dat s' ochtends het erst te bekijken. Maar ja, ik kan me wel voorstellen dat je moe wordt van alle nieuwe dingen die je elke dag weer ziet.
    Bij ons is het nu redelijk mooi weer. De zon schijnt en het is ongeveer 18 graden. Dus niet zo lekker warm als bij jou. Nou geniet maar weer verder, ik kijk al weer uit naar je volgende verslag.
    groetjes mama

  • 23 September 2011 - 13:56

    Tine:

    Hoi Tom,

    Dus toch een beetje een stranddag. Met zo'n powerboot door het moeras is echt kicken hoor. Maakt wel veel lawaai, maar daar hebben ze dan weer oordoppen voor. Goed vasthouden, anders lig je tussen de krokodillen.
    Groetjes,
    Tine

  • 23 September 2011 - 14:23

    Madeleine:

    Hi Tom!
    Gaaf dat je dolfijnen hebt gezien in het wild. Dat klinkt wel echt waanzinnig mooi!
    Miami is mooi, wel veel luxe (vooral bij het strand in de buurt). Dus daar zal je het ook vast leuk gaan hebben. Daar maak ik me geen zorgen over. ;)
    Veel plezier daar.
    groetjes Madeleine

  • 23 September 2011 - 15:38

    Luuk(i):

    Klinkt weer top Tom. Kan het dolfinarium nog een puntje aan zuigen. Verlang je alweer naar Nederland? Net nog een buitje zien vallen hier :(.

  • 23 September 2011 - 15:38

    Luuk(i):

    Klinkt weer top Tom. Kan het dolfinarium nog een puntje aan zuigen. Verlang je alweer naar Nederland? Net nog een buitje zien vallen hier :(.

  • 23 September 2011 - 15:59

    Johan:

    Het weer belooft hier veel goeds voor het weekend. Op de radio zeggen ze dat het strand weer is.

    Bij de C1000 stapelt het papier zich aardig op!!! Wij wachten op jou Tom, wij missen jou wel.

    Geniet nog even lekker van jou vakantie.

    Groeten Johan

  • 23 September 2011 - 18:09

    Jan En Vera:

    Wauw Tom, dolfijnen gezien, prachtig joh......daar zijn we jaloers op.
    Dat lijkt ons ook zo mooi!
    Zo te lezen heb je het goed naar je zin.

  • 24 September 2011 - 15:54

    Tom:

    Ik ben mijn i-pad kwijt. Hoop vanavond daar meer over te vertellen.

  • 24 September 2011 - 16:05

    Wilma:

    Hoi Tom,

    Je hebt het maar goed daar. Jammer dat ik niet meer in je koffer paste. Amerika staat ook nog steeds op mijn lijstje en door jouw verhalen krijg ik wel steeds meer zin. Mijn vakantie zit erop. Nog één dagje lekker in de zon, (ja, die hebben we nog in Nederland) en dan weer werken.
    Nog veel plezier en ik ben nu al nieuwsgierig naar de foto's.

  • 25 September 2011 - 08:51

    Betsy Schilders:

    Oeps, je ipad kwijt, daar moet je wel van slag af zijn! We duimen dat hij weer gevonden wordt!

  • 25 September 2011 - 17:32

    Jan En Joke:

    hallo Tom,

    Geweldig zeg wat jullie daar allemaal zien en doen, wij zijn vandaag een dagje naar Amsterdam geweest....ja, verschil moet er zijn!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Fort Myers Beach

Tom gaat naar Florida

Recente Reisverslagen:

27 September 2011

heeft even geduurd ; hier dan het laatse verslag

23 September 2011

Sunibel eiland

21 September 2011

De reis naar fort myers

20 September 2011

Busch garden in tampa

19 September 2011

Reisdag naar het strand
Tom

Actief sinds 20 Maart 2011
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 12766

Voorgaande reizen:

17 Februari 2020 - 26 Februari 2020

10 Dagen naar Florida

11 Maart 2014 - 01 April 2013

australie

16 September 2011 - 27 September 2011

Tom gaat naar Florida

Landen bezocht: