De reis naar fort myers - Reisverslag uit Fort Myers Beach, Verenigde Staten van Tom Ruyter - WaarBenJij.nu De reis naar fort myers - Reisverslag uit Fort Myers Beach, Verenigde Staten van Tom Ruyter - WaarBenJij.nu

De reis naar fort myers

Door: tominflorida

Blijf op de hoogte en volg Tom

21 September 2011 | Verenigde Staten, Fort Myers Beach

Goedemorgen nederland 


Vandaag was weer een lange reisdag naar Fort  Myers Beach. 

Onderweg nog gestopt bij Anne  Maria  dat een schiereiland in golf van Mexico ligt daar voor moet wel de  deze brug over http://en.wikipedia.org/wiki/Sunshine_Skyway_Bridge en hoog dat ding 
Hij wel weg van ketelburg  ,  maar dan wel 8 keer zo groot 

Na lange en saai rit van wel 350 Nederland km aan gekomen in fort Myers 

Maar vanochtend het was toen bij half 2 bij jullie in de middag nog even met vriendin van Luuk  haar naam is Dominique en vertellen dat niet zo mooi weer was dat heb vanavond mee wij zitten aan zee en ging nog regen en niet zacht je ook er zelfs thunderstorm voor half uur maar zo hevig laat op zaterdag avond in Nederland dat nieuws was . 

Hier nog wat nieuws voor volgens van Tom schilder 

Hij vandaag 2 Amerikaanse luchtbed gekocht ik wist dat hij luchtbed verzamelde 
Gisteren avond voor hij zijn berichtje verstuurde heeft op mij i-pad gezeten en vond hij prachtig hij snap niet hoe het dat zijn groene luchtbed terug vond op internet steeds zeggen tegen hoe dat  nu weer   

En steeds op vragen moet antwoorden wat is total loss 

En nog meer van die  vragen zou wel bekent voor komen

Ik gisteren aan eten via een reisgenoot dat zij dat mij gaat missen als kamergenoot  ik werd best stil . Omdat steeds als mij kleine broertje zie   hij zo fijn dat ik alles uit leg snel en makkelijk .
en verteld wat mag gaan doen  van je mag gaan douchte om 07.15 uur en ook elke ochtend zeg hoelaat bij papa en mama en 2 zussen zijn broer ik uit tom's dat alleen zus en broertje had . 
Oja  betsy van harte  met .. Verjaardag nog    

Dit was bericht over Tom 

Nina jij nog van harte heb al bericht achter op Hyves en Facebook gelaten 

Gr. Thomas(Tom) en anderen Tom ( die ligt al helemaal in droomland die word morgen om 13.00 uur Nederlandse tijd weer wakker die om 03.30 uur gaan slapen )
 
Tot morgen dat komt weer een verslag 


  • 22 September 2011 - 05:19

    Betsy Schilders:

    Hallo Thomas en Tom. Het eerste wat we doen 's morgens is jouw verslag lezen, dan pas de krant. Vandaag is Jolein nog op schoolkamp, Machiel gaat naar school, Henny werken en ik ga thuis aan de slag: wassen en opruimen. Onze Tom hoeft vandaag geen kranten rond te brengen: hij wordt vervangen.
    Ik denk dat onze Tom nu wel 30 luchtbedden heeft!
    En ik weet wel zeker dat hij een toffe kamergenoot heeft.
    Het is wel een spannende brug. Het is daar allemaal een maatje groter, zelfs de regenbui dus. Geldt dat ook voor het ontbijt, lunch en diner?
    Groetjes, Betsy


  • 22 September 2011 - 07:11

    Madeleine:

    Hey Tom!
    Leuk dat je het goed kunt vinden met je kamergenoot. Is toch mooi meegenomen en maakt de reis nog leuker!
    Veel plezier vandaag.

    Ik moet helaas weer naar school (Deadline voor een project dat ingeleverd moet worden)

    Groetjes Madeleine

  • 22 September 2011 - 10:34

    He Tom En Tom!:

    Sohee, 350 km rijden! Vind jij dat dat in Nederland een stuk verder lijkt als dat je daar 350 km rijdt? Op de kaart is dat maar een klein stukje. En dat weer! heftig! was het net als in films?

    Ik zie tom inderdaad al helemaal rondsjouwen met zijn luchtbedden. grappig. Jullie gaan nu al bijna opstaan weer een nieuwe vette dag voor de boeg, ik heb pauze op mijn werk, mijn boterhammetjes opeten ! veel plezier!!! kuskus

  • 22 September 2011 - 10:46

    Suzanne:

    Dat was dus een berichtje van mij, Suzanne...

  • 22 September 2011 - 15:09

    Margret Ruijter:

    Hoi Tom en Tom,
    Ik volg jullie reis met grote belangstelling. Wat zien jullie veel iedere dag. Geweldig hoor. Alles lijkt in Amerika wel veel groter dan hier; de reizen; de bruggen de winkelcentra enz. Is het eten ook met grote porties dus zeg maar dubbelop? Wat zal Tom R lekker groeien.
    Ik kijk uit naar jullie volgende bericht.
    Groeten van Margret

  • 22 September 2011 - 15:19

    Tine:

    Hoi Tom,

    Grote brug hoor, dan is de Ketelbrug maar een kleintje.
    Ben benieuwd wat jullie in Fort Myers gaan doen, lekker aan het strand liggen? Even bijkomen van de afgelopen drukke dagen of toch weer een leuk vol programma?
    We horen het wel.
    Groetjes,
    Tine Hilhorst

  • 22 September 2011 - 17:25

    Vul Hier Je Naam In :

    Vul hier je reactie in...
    Hoi Tom, Ben nu net weer thuis van m'n wandelvakantie. Toch handig dat je met de telefoon dan ook je berichtjes kan lezen. Ik kijk er elke keer al weer naar uit. Toch een goed idee van je om je ipad mee te nemen. Ik heb ook even naar die grote brug gekeken maar dat is inderdaad wel een joekel!
    Hopelijk is morgen de dag weer wat interessanter voor je, want zo'n eind reizen is inderdaad wel wat saai.
    Heb je verder wel een gezellige groep? Daar vertel je niet zo veel over. Wel fijn dat je het goed met de andere Tom kan vinden.
    Nou veel plezier nog ennnnnnnnnnn
    tot morgen!! groetjes mama

  • 23 September 2011 - 18:12

    Willem En Tonnie:

    Hallo Tom,

    Hier even een berichtje uit Friesland,
    je beleeft daar wel heel wat leuke dingen. De tijd vliegt zeker voorbij,
    gelukkig heb je thuis dan de fotos nog.
    Tom geniet er nog maar goed van en tot ziens. veel groeten Willem en Tonnie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Fort Myers Beach

Tom gaat naar Florida

Recente Reisverslagen:

27 September 2011

heeft even geduurd ; hier dan het laatse verslag

23 September 2011

Sunibel eiland

21 September 2011

De reis naar fort myers

20 September 2011

Busch garden in tampa

19 September 2011

Reisdag naar het strand
Tom

Actief sinds 20 Maart 2011
Verslag gelezen: 306
Totaal aantal bezoekers 12773

Voorgaande reizen:

17 Februari 2020 - 26 Februari 2020

10 Dagen naar Florida

11 Maart 2014 - 01 April 2013

australie

16 September 2011 - 27 September 2011

Tom gaat naar Florida

Landen bezocht: