Nog 3 maanden - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Tom Ruyter - WaarBenJij.nu Nog 3 maanden - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Tom Ruyter - WaarBenJij.nu

Nog 3 maanden

Door: tominflorida

Blijf op de hoogte en volg Tom

12 Juni 2011 | Nederland, Meppel

Hallo iedereen

Leuk om te horen dat iedereen
het super tof vindt dat ik naar staat Florida in de
Hieronder staat een verslag van wat ik allemaal ga doen in de 10 dagen dat ik Florida ben.
Onder andere ga ik diverse hotels, de steden Orlando, Clearwater, Napels en Miami bezoeken

Florida wordt de sunshine state genoemd. Hier schijnt meestal de zon. Het is ook een deel van Amerika dat veel door toeristen wordt bezocht. Dat komt door de vele pretparken en de mooie natuur. We maken tijdens deze reis een rondje door Florida langs bekende en onbekende plaatsen.

Dag 1 t/m 3: Vanuit Amsterdam vliegen we naar Orlando waar we 3 nachten slapen. We bezoeken het Disney Magic Kingdom park. Hier zijn veel leuke attracties en natuurlijk gaan we op zoek naar Mickey Mouse. We maken voor de andere dagen een keuze uit bijv. Epcot, Sea World of een van de filmparken zoals Universal Filmstudios.
Dag 4 en 5: Vanuit Orlando rijden we naar Clearwater waar de mooiste stranden van de VS zijn. In de buurt van Clearwater ligt Tampa met o.a. Busch Gardens.
Dag 6 en 7: Op het gemakje (want in Florida doen we dingen relaxed!) gaan we naar Fort Meyers. Met een beetje geluk zien we daar Dolfijnen zwemmen in de zee. We kunnen hier een bezoek bregen aan het bijzonder Sanibel eiland. Dit eiland is beroemd om de vele mooie schelpen. Fort Meyers heeft een mooie kust met brede stranden.
Dag 8 en 9: We gaan naar Miami! Dit is de beroemdste stad van Florida. Hier werden en worden veel tv-series opgenomen, denk maar eens aan Miami Vice en CSI Miami. Onderweg of vanuit Miami kunnen we een bezoek brengen aan het fantastische natuurgebied de Everglades. In dit moerasgebied leven krokodillen en kunnen we een tocht maken met een airboot. In de buurt ligt ook een indianendorp dat te bezoeken is.
In Miami zelf is heel veel te doen, bijv. een zee aquarium, veel winkelcentra en Jungle Island.
Dag 10: Onderweg naar Cocoa Beach kunnen we een bezoek brengen aan het indrukwekkende Kennedy Space Center waar we kunnen zien hoe astronauten aan boord van de Space Shuttle leven. We overnachten in het mooie Cocoa Beach.
Dag 11:  Vanuit Cocoa Beach rijden we naar Sanford, het vliegveld van Orlando. Vandaar uit vliegen we terug naar Schiphol.
Dag 12: Aankomst op Schiphol waar een einde komt aan deze fantastische reis!

Ik ga proberen om elke dag een verslag te schrijven met mij belevenissen van die dag. Maar let wel op !!!!
Er is een tijd verschil van 6 uur !!!!!!!!!!!!!!
In Florida is het 6 uur eerder dan in Nederland. Als ik ga slapen in het voor jullie bijna tijd om weer opgestaan.

Tot zover dit verslag en dan moet ik nu nog 96 nachtjes slapen !!! Florida here I come !!!!!

Maar ook met 6 uur verschil zit
zou elke dag om 6 uur ochtends posten van dag die geweest is

• 12 Juni 2011 - 13:55

Bianca:

veel plezier!

• 12 Juni 2011 - 16:30

Vera Arink:

Leuk Tom .als ik het zo lees krijg ik er ook zin in!! Duurt nog wel even voor je gaat, maar vooorpret is ook al leuk.
    Heb je al eerder gevlogen?

• 12 Juni 2011 - 16:33

Manon:

Klinkt goed Tom!!

• 12 Juni 2011 - 20:12

Piet:

Nou Tom dat gaat vast heel mooi worden.
    Sinds wanneer heb jij die motor?

• 13 Juni 2011 - 02:01

Wilma:

Hoi Tom, Dat is een goed gevuld programma, je mag wel vakantie nemen daarna om uit te rusten. Maar het klinkt wel fantastisch. Veel plzeier alvast.

• 14 Juni 2011 - 22:43

Elsbeth:

Ik ben benieuwd of je wel iedere dag toekomt om een verslag te schrijven maar..... we houden je in de gaten.

Veel plezier
    Elsbeth

• 25 Augustus 2011 - 19:50

Kimberly:

Hey Tom. Het klinkt ontzettend leuk allemaal. Nog een paar weekjes wachten,ik zal je verslagen in de gaten houden tegen die tijd.

Grts kimberly