Week voor vertrek - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Tom Ruyter - WaarBenJij.nu Week voor vertrek - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Tom Ruyter - WaarBenJij.nu

Week voor vertrek

Door: tominflorida

Blijf op de hoogte en volg Tom

07 September 2011 | Nederland, Meppel

Beste webloglezers

Hier bij een update

Ik verwacht dat iedereen van de vakantie terug is en weer  aan het werk is gegaan

Ik ben alleen de 3de week van juli vrij geweest.
Ik ben doen weekje gaan helpen Bij de familie Wester (dat is mijn oom met de Friese paarden)
Dat is nu al weer 7 weken geleden.
Op dit moment ben ik bezig om alle spullen voor mijn reis naar het zonnige Florida te verzamelen.
Zo weet ik al dat ik vrijdag ochtend om half 9 vertrek.   Dat  komt er op neer dat ik rond 5 uur in de ochtend  in de vertrekhal mag staan van Schiphol  en daar komt nog eens 1 uur en 20 min bij want dat is   reistijd van  Meppel  naar Schiphol. De  rekenaars onder jullie weten dan wel hoe laat ik op moet staan.

De volgende update komt donderdag of vrijdagochtend vroeg.

Groetjes Tom  




  • 07 September 2011 - 15:56

    Mart:

    He Tom,
    Dat is lekker op tijd vrijdag! Hopen dat het daar wat beter weer is, succes met spullen inpakken en have fun!

  • 07 September 2011 - 16:04

    Ina:

    He Tom, dat schiet al op zeg!
    Jij naar de zon en wij hier in de regen.. Verschil moet er wezen.
    Succes met pakken en ik vind het leuk om op de hoogte te blijven van jouw trip naar Florida.
    groetjes: Ina

  • 07 September 2011 - 16:46

    Jos En Elsbeth:

    Hey Tom,
    dat wordt vrijdagochtend wel echt een vroegertje
    Wij wensen jou een hele mooie vakantie en zijn benieuwd naar je verhalen.
    Veel plezier!

  • 07 September 2011 - 17:24

    Tine:

    Hoi Tom,

    We gaan je volgen hoor. Jaren terug zijn wij ook in Florida geweest. Alle bezienswaardigheden komen ons dus bekend voor. Veel plezier.

    Groeten,
    Gerard, Tine en Peter

  • 07 September 2011 - 17:24

    Jan En Vera:

    Dat is zeker lekker vroeg Tom, maar in het vliegtuig kun je vast wel een uiltje knappen!
    Maar er zijn er vast meer die vroeg op moeten staan of ga je naar Schiphol lopen.......
    Veel plezier bij de voorbereidingen en wij zijn stiekem wel jaloers op je!

  • 07 September 2011 - 19:14

    Madeleine:

    Hey Tom!
    Mazzelaar, lekker op vakantie met dit Hollandse weer! Dat heb je goed bedacht. Maar je moet er wat voor over hebben natuurlijk om zo'n leuke trip te maken. Dus vroeg uit bed is misschien niet leuk, maar zeker de moeite waard. Succes met inpakken en de laatste voorbereidingen. X

  • 07 September 2011 - 21:04

    Manon:

    Nu komt het echt dichtbij, leuk Tom! :)
    Heel veel succes en plezier alvast!

  • 08 September 2011 - 13:32

    Margret:

    Hoi Tom,

    Jij pakt het geweldig aan; als wij allemaal weer werken ga jij lekker genieten van het zonnige Florida. Lijkt me een prachtige omgeving maar ik ben er nooit geweest. Kijk maar uit voor de krokodillen; die zitten verstopt in de moerassen heb ik wel eens gezien op tv.
    Ik ga je volgen.
    Groeten van Margret

  • 08 September 2011 - 20:58

    Iris:

    HELEMAAL ALLEEN ! LEUK JAH ! IK HEB VANDAAG LEKEKR EEN BAALTJE GEMAAKT! HELEMAAL ALLEEEEEN! NAHNAHNAHNAHHHAAAAA! Veel Suc6 in florida!

  • 12 September 2011 - 09:33

    Jessica:

    Hoi Tom,

    Dat is al snel. Ik ga je woensdag nog zien voordat je op reis gaat!
    Leuk!


  • 15 September 2011 - 16:04

    Dominique:

    Nog maar één (kort) nachtje slapen! Spannend! Heel veel plezier in ieder geval.

  • 15 September 2011 - 20:12

    Marjon:

    Hallo Tom,

    Ik wil je nog even een hele fijne vakantie toewensen. Heel veel plezier en maak er een super vakantie van.
    Ik zal je reisverslag in de gaten houden.
    Tot over +/- 3 weken.

    Groetjes Marjon :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Meppel

Tom gaat naar Florida

Recente Reisverslagen:

27 September 2011

heeft even geduurd ; hier dan het laatse verslag

23 September 2011

Sunibel eiland

21 September 2011

De reis naar fort myers

20 September 2011

Busch garden in tampa

19 September 2011

Reisdag naar het strand
Tom

Actief sinds 20 Maart 2011
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 12772

Voorgaande reizen:

17 Februari 2020 - 26 Februari 2020

10 Dagen naar Florida

11 Maart 2014 - 01 April 2013

australie

16 September 2011 - 27 September 2011

Tom gaat naar Florida

Landen bezocht: