Dagje seaworld - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Tom Ruyter - WaarBenJij.nu Dagje seaworld - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Tom Ruyter - WaarBenJij.nu

Dagje seaworld

Door: tominflorida

Blijf op de hoogte en volg Tom

17 September 2011 | Verenigde Staten, Orlando

Beste webloglezers

Vandaag naar het mooi seaworld .

Wat is dat gaaf park een combi tussen de pretparken walbi world efteling en park wat in hardewijk zit (vind een moeilijk om goed op te schijven )
En wat dat groot park  meer in de lengte was groot maar van links naar rechts niet zo dat goed te lopen . Over de hele dag 3 shows gezien 1de  met zeeleeuwen en de 2de  show met dolfijnen en de  3de de orka's  al maar top shows maar ok .
De orka's wat het mooist was
Wil een idee hebben typ dan bij YouTube  seaworld  one world in
En genieten van een  mooie show

Verder  ben nog wildwaterbaan geweest waar ik als verregen iemand uit kwam helemaal nat  kortbroek en shirt dat dat helemaal voor in bootje zat

Maar met warme weer zo weer droog

Berichtje voor Betsy schilder

Ik moet van vertellen Tom  dat seaworld echt mooi voor omdat in achtbaan de kraker  een broertje van goliath in walbi world om idee te geven ,maar even Amerikanen Style  denken hij is zelf 2keer in geweest , en nu dit aan schrijven ben ligt hij rustig te slapen

Het nu 23.15 uur als dit upload ,jullie zijn al bijna wakker

Tot morgen dan komt  een verslag uit dinsey  world  hoe dat was

Tom

P.'s foto kom later ik heel moeilijk update via mij iPad. Sorry daar voor want de foto's van vlucht en seaworld zijn prachtig

• 18 September 2011 - 07:05

Marieke :

Ik ben jaloers! ;)

• 18 September 2011 - 07:59

Papa:

Mooi dat je het goed naar je zin hebt. Geniet ervan.
    Hier regent al weer een beetje en slaat de kachel al aan. Gaan jullie eigenlijk ook nog naar de everglades ?? groetjes papa

• 18 September 2011 - 08:30

Vera En Jan:

Mooi man! Dat is genieten! Veel plezier verder en hou ons op de hoogte. En erg handig hoor een eigen secretaresse. Vera en Jan

• 18 September 2011 - 08:55

Betsy Schilders:

Hallo Tom en Tom, bedankt voor je berichtje. Ik vindt het geweldig wat jullie meemaken! Onze Tom zal vandaag ook wel in allerlei achtbanen gaan. Doe jij dat ook?
    Fijne dag vandaag!

• 18 September 2011 - 09:17

Yolanda De Boer:

Hee Tom,

Klinkt echt super allemaal!
    Geniet er maar lekker van, heb je wel verdiend!

Het is erg leuk om al je verhalen gelijk al te kunnen lezen!
    Ik wacht in spanning op meer;)

Groetjes Yolanda

• 18 September 2011 - 09:54

Oma Mina:

Ik lees op de telefoon van jan je verhaal. Geweldig! Heel veel plezier.groeten oma mina

• 18 September 2011 - 16:29

Suzanne Schilders:

He TomTom! ik hoorde vandaag van jouw weblog! wat vet om te lezen wat jullie allemaal doen! superleuk, ben jeloeeeeeers! heel veel plezier en geef een dikke knuffel aan mijn broer! kuskus