Disney world - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Tom Ruyter - WaarBenJij.nu Disney world - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Tom Ruyter - WaarBenJij.nu

Disney world

Door: tominflorida

Blijf op de hoogte en volg Tom

19 September 2011 | Verenigde Staten, Orlando

hallo nederland 
 
 
hier verslag van mij van dag 3
 
 
vandaag zondag 18 september 
 
 
zijn naar disney world geweest en wel het magic kingdom dat is hoofdpark
 
en wat daar mooi het te mooi voor woorden of in sprookje loopt!!!
je voel als 25 jarige een kind van 12
het gewoon niet op te schrijven hoe mooi daar was,
 de foto zullen een hoop zeggen
1`smetje was dat een regenbui langs kwam van 15 kwartier
voor de rest was het de hele dag 25-30 graden ,
 
zo ook in de wereld beroemde space mountain geweest .
wat die gaaf die nu nummer1 wat om achtbanen gaat ,
 
 
en besty en suzanne schilders .
 
tom is er wel 3 keer in geweest in space mountian en moet zeggen dat ik na 2 al bijna misselijk uit kwam , maar aan tom niks te merken ,
en hij verder vandaag in spookhuis geweest  en nog bellenblaaspistool gekocht ,
 
en om 20,30 uur  nog de lichtparade gezien echt wereld klasse  en nog vuurwerk show  americanstyle echt geloven wat uit de kast halen niks is te gek voor hen 
 
 

en moet van tom S zeggen dat hij een super toffe dag heeft gehad , en hij super leuk om van zijn moeder en nu van zijn zus de verhalen te lezen en hij vraag elke morgem hoelaat is mij moeder want doet zijn nu in nederland ,
 
morgen heb een reisdag naar st petersburg  
 
 
tot morgen avond dan kom weer een reisverslag en allemaal goedemorgen voor jullie nu 
 
groetjes Tom Ruijter

  • 19 September 2011 - 04:46

    Betsy Schilders:

    Hallo Tom en Tom, (of heb je liever Thomas en Tom)
    Wat een superdag! Onze Tom kan echt de hele dag in een achtbaan zitten.
    Het is hier nu kwart voor 7 en ik ben een half uur op. Jullie liggen er net in!
    Geniet van de reis naar Sint Petersburg.(het lijkt wel of je naar Rusland gaat)
    Dag Tom en weer bedankt voor je verslag. Ik vind het hartstikke leuk.
    Betsy Schilders

  • 19 September 2011 - 05:51

    Dominique:

    Hey Tom,

    Nu ben ik toch echt wel zeer benieuwd naar de foto´s. Jammer dat we daarmee moeten wachten tot je terug bent.
    Fijn dat je het zo ontzettend naar je zin hebt. Ik wens je nog heel veel drukke, leuke dagen toe.


  • 19 September 2011 - 06:41

    Manon Ruijter:

    He Tom! Je hebt al leuke dingen gedaan zeg! En de temperatuur is ook een stuk beter dan hier in NL. Heel veel plezier nog!

    Groetjes Manon

  • 19 September 2011 - 07:29

    Madeleine:

    Hey Tom!

    Leuk om je verhalen te lezen.
    Ben blij dat je het zo naar je zin hebt! Gelukkig hebben jullie een druk programma, dus je vervelen is bijna onmogelijk. Gaaf dat je naar Disney World bent geweest. Als grote Disney-fan ben ik wel een beetje jaloers hoor. :D
    Veel plezier en ik lees je verhalen wel.
    groetjes

  • 19 September 2011 - 11:01

    Nina:

    Ha Tom!

    Wat een leuke dingen doe je daar allemaal zeg! Is het ook gezellig met de groep? Ben benieuwd naar de foto's!

    Groetjes Nina

  • 19 September 2011 - 12:13

    Tom Ruyter:

    Mensen bedankt voor de berichtjes

    Besty je mij vervolgs wel Thomas noemen en Tom heeft het berichtje gelezen

  • 19 September 2011 - 15:19

    Mama:

    Hoi Tom,
    Ik had vanmorgen al een berichtje geschreven, maar blijkaar heb ik het iets te snel gedaan en heb ik het niet goed geplaatst. Dus nu nog maar een keer.
    Wat maak jij leuke dingen mee zeg. Ik heb gisteren even op youtube naar een filmpje van Seaworld gekeken. Dat is wel indrukwekkend hoor. Wees maar blij trouwens dat je in Amerika zit, want jij had gisteren een buitje van een kwartier, maar hier regende het bijna de hele dag. Nou veel plezier nog, ben weer benieuwd naar je verslag van St. Petersburg.
    Ik ga zelf morgen ook 3 dagen op pad, maar ga niet zulke spannende dingen als jij doen hoor.
    groetjes mama

  • 19 September 2011 - 15:19

    Els:

    Zo zo wat een regen daar in Floria. Een regenbui van 15 kwartier.. das toch gauw 3,5 uur regen !! Maar ben wel jaloers hoor, klink erg leuk en gezellig allemaal
    liefs

  • 19 September 2011 - 19:13

    :

    He Tom!

    Dat klinkt vet zeg dat Disneyland! En wat een spektakel moet dat zijn geweest die lichtshow met vuurwerk! Het is hier nu 9 uur geweest en ik ga nog even televisie kijken en daarna lekker naar bed! Jullie zijn nu in St Petersburg, ik lees morgen wel weer hoe het was!

    kuskus Suzanne Schilders

  • 19 September 2011 - 19:29

    Jos Ruijter:

    Hallo Tom,
    Dat lijkt wel even te gek daar, ik denk dat ik ook maar gauw moet boeken.
    Mooi dat je zo geniet daar.

    Groeten Jos.

  • 20 September 2011 - 11:31

    Jessica:

    Hoi Tom, wat klinkt het heerlijk allemaal. Zo te horen geniet je volop.
    Heel veel plezier nog en ik kijk uit naar je foto's!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Orlando

Tom gaat naar Florida

Recente Reisverslagen:

27 September 2011

heeft even geduurd ; hier dan het laatse verslag

23 September 2011

Sunibel eiland

21 September 2011

De reis naar fort myers

20 September 2011

Busch garden in tampa

19 September 2011

Reisdag naar het strand
Tom

Actief sinds 20 Maart 2011
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 12769

Voorgaande reizen:

17 Februari 2020 - 26 Februari 2020

10 Dagen naar Florida

11 Maart 2014 - 01 April 2013

australie

16 September 2011 - 27 September 2011

Tom gaat naar Florida

Landen bezocht: